زابل

مسمومیت 6نفر با منوکسید کربن در شهرستان نیمرو ز

۲۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۳ کد : ۲۴۸ اخبار وحوادث
تعداد بازدید:۱۸۳۵
روز جمعه مورخ 24/10/95 ، در شهرستان نیمروز روستای سرگزی 6 نفر که برای گرم کردن خود از بخاری هیزومی استفاده کرده بودند دچار مسمومیت با منوکسید کربن شدند .

روز جمعه مورخ 24/10/95 ،  در شهرستان نیمروز روستای سرگزی 6 نفر که برای گرم کردن خود از بخاری هیزومی استفاده کرده بودند دچار مسمومیت با منوکسید کربن شدند .

 در پی وقوع این حادثه واعلام موضوع  مقارن با ساعت 22:00 به  مرکز پیام  فوریتهای پزشکی زابل  ، بلافاصله  تیم امدادی از پایگاه اورژانس جاده ای ادیمی به محل حادثه اعزام ، که  در مدت زمان کمتر از 4دقیقه بر بالین بیماران  حاضر و  اقدامات درمانی اولیه جهت آنان  را آغاز نمودند.

 براساس این گزارش، 6 نفر   بیمار این حادثه   که دچار مسمومیت شدید با منو کسید کربن گردیده بودند با اقدام موثر و سریع تکنسین های اورژانس 115 زابل از مرگ نجات یافتند ، قابل به ذکر است که هر 6نفر بیمار پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه  توسط تیم های امدادی اورژانس 115 و علیرغم اصرار تکنسین های حاضر جهت انتقال به بیمارستان با رضایت شخصی از رفتن به بیمارستان امتناء ورزیدند خوشبختانه وضعیت عمومی همه بیماران این حادثه رو بهبود بوده است .

 

کلید واژه ها: اورژاس زابل


نظر شما :